Premierapport for par scramble / sommerturnering

Av: Hanne Kristiansen  |  Publisert: 20. juli 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Gratulerer til vinnerlaget av sommerens par scramble-turnering; "Halvan og Halvan" (Joelian Hirst og Stig Sandøy)

Nedenfor vil du kunne se premierapporten for par scramble-turneringen for sommeren!
Det ble gitt ut premier til 1/3 av spillerne.

Lagnavn:
1. plass : Halvan & Halvan

2. plass : Tønnesøl / Samuelsen

3. plass : Too fat to fly

4. plass : Torjussen/Terjesen

5. plass : Team Bjåbekk

6. plass : Kirkedam / Solberg-Jacobsen

7. plass : MEYER=SEIER

8. plass : Somdal / Ness

9. plass : Golden Generation

10. plass : Scrambled egg

11. plass : sigurdson\hansen

12. plass : Haugen / Balavoine
Denne kvelden fikk 1. plass helt ned til 7. plass premiesjekker, og 8. plass helt ned til 12. plass fikk stikke av med logoballer!

I tillegg til premiesjekker fikk førsteplassen en fruktkurv hver fra Rema 1000 His, og to flasker saft hver som har blitt laget på lokale råvarer av Ærlig Mad her i Grimstad!

Ikke nok med det, men Herlighed stilte også med et gavekort på 500kr til vinneren av "Nærmest streken"-konkurranse på hull 5! John Dagfinn Beisland ble den heldige vinneren av dette gavekortet.