Narvesen Tour!

Av: Beate Hallberg Mikkelsen  |  Publisert: 10. mai 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Søndag 15. mai arrangerer vi Narvesen Tour. Alle jenter og gutter i alderen 6-19 år er velkommen til å delta. Påmeldingsfrist 11. mai kl.14.00.

Grimstad og Kristiansand er spillesteder for Narvesen Tour Region Sør til helgen. Alle jenter og gutter i alderen 6-19 år er velkommen til å delta på Narvesen Tour, uavhengig av tidligere turneringserfaring.

Så langt er det 46 unge, lovende golfspillere som er påmeldt til turneringen i Grimstad. Vi håper at så mange barn og unge ønsker å være med. Narvesen Tour er ment som et lavterskel tilbud som fokuserer på golfglede samtidig som deltagerne får turneringserfaring. Premie til alle som er født mellom 2010 og 2016.

Narvesen Tour er åpne klubbturneringer i golf for alle barn og juniorer, og arrangeres av golfklubbene i hver region. Golfglede står i fokus på Narvesen Tour, og her kan alle barn delta, uavhengig av ferdighetsnivå og erfaring.

Har du meldt deg på i GolfBox? Meld deg på innen onsdag 11. mai kl. 14.00 i GolfBox!