KM Lag Herrer 2022

Av: Beate Hallberg Mikkelsen  |  Publisert: 7. juni 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Gratulerer, Tore og Kristian som stakk av med seieren i årets Klubbmesterskap for lag!

Tolv lag stilte til start under årets Klubbmesterskap for lag Herrer 2022. Kristian Halvorsen og Tore G. Gundersen dro i land seieren. Det ble delt andreplass mellom brødrene Bjørn og Fredrik Engh og Morten R. Henriksen og Geir Tungesvik.

Det ble spilt 36 hull i løpet av dagen. Først 18 hull foursome, etterfulgt av 18 hull fourball. Topp to på resultatlisten representerer Grimstad GK under årets Lag-NM på Utsikten Golfpark (Morten R. Henriksen og Geir Tungesvik er tilbudt plassen). Gratulerer til vinnerlaget!