KLUBBMESTERSKAP 2024

Av: Atle Tunsberg  |  Publisert: 25. august 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Mye vær og mye bra spill!

Nå var det endelig klart for årets klubbemesterskap hvor det skal kåres de beste golferne i flere klasser.
Lørdagen bød på usedvanlig vått vær og visse utfordringer, men de som taklet forholdene best klarte likevel å levere gode scorer!

Vinner i sine respektive klasser i lørdagens konkurranse ble:

JUNIOR:
Vinner: Benjamin Mørland!

HERRE ELDRE SENIOR:
Vinner: Torfinn Søgard!

Vi gratulerer!

På dame siden ble det dessverre for få deltakere til å bli tellende i klassene Dame Senior og Dame eldre senior, men likevel en shout-out til Anni Malmø Nybøen som alltid stiller opp, hun er garantert klar for litt mer konkurranse neste år.

På finale dagen, søndag, var vi lovet bra vær fra yr.no, noe som bare delvis slo til.
Banemannskapet har virkelig stått på i helgen og sørget for at banen har vært optimal i forhold til været, vi er bortskjemt med dyktige folk der hele året, men blir enda tydligere når værgudene prøver å rote det til.

Årets klubbemestere i tillegg til klassevinnerne fra i går:

HERRE SENIOR:
Vinner: Bjørn Engh

Og vinnerne av HERRE og DAME klassen som i tillegg til tittelen også får muligheten til å representere Grimstad Golfklubb i Klubbmesternes Mester turnering  28 september på Bogstad er:

DAME:
Vinner: Ingvild Wangensteen Limm

HERRE:
Vinner: Benjamin Mørland

Takk til alle som var med på årets mesterskap og igjen gratulerer så mye til året klubbmestere, Benjamin, Ingvild, Bjørn og Torfinn!

Klikk for fullstendige resultater: