Vi har ansatt ny daglig leder

Av: Admin  |  Publisert: 7. november 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Morten Hagen blir vår nye daglige leder.

Morten Hagen er ansatt som ny daglig leder og han begynner 1. februar 2023. Morten jobber i dag som sportslig leder i Vestfold golfklubb, og han er også sportsjef for golf på Wang Tønsberg.
Morten er en habil golfer som på amatør nivå representerte Norge på landslaget og har spilt både EM og VM for amatører. Han har også tidligere vært proff og har vunnet norgesmesterskapet for proffer. Han har også vunnet på Challenge Tour nivå som en av 4 nordmenn.

Morten skal ta seg av den daglige driften av klubben og ha fokus på utvikling.
Vi gleder oss til Morten begynner hos oss, og vi tror han blir en god og viktig ressurs for oss i Grimstad Golfklubb!

Styret