SVINDEL E-POST

Av: Admin  |  Publisert: 8. august 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nytt e-post svindel forsøk!

Kjære medlemmer i Grimstad Golfklubb,

Vi blir stadig utsatt for svindelforsøk i klubben vår, og i dag er det flere som har fått e-post fra "styreleder"!

Når dere får e-post om å kjøpe noe på vegne av meg eller andre i klubben så er dette SVINDEL! Jeg, ansatte eller andre tillitsvalgte i klubben vil aldri be dere om å kjøpe noe på vegne av oss selv eller på vegne av Golfklubben via e-post.

Uansett så er det alltid lurt å sjekke e-post adressen e-posten kommer fra, for ofte så kan man da se at det ikke er fra riktig e-post adresse, men de aller flinkeste svindlerne kommer seg forbi dette også.

Så for å oppsummere:

JEG OG ANDRE  MED VERV I KLUBBEN VIL ALDRI SPØRRE DERE OM Å KJØPE NOE PÅ VEGNE AV OSS SELV ELLER KLUBBEN!

Fortsatt god sommer til dere alle!

Fredrik Engh
Styreleder