Nå kan du sikre deg skap i den nye tralleboden

Av: Morten Hagen  |  Publisert: 25. september 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Endelig har vi fått godkjenning til det nye bygget.

Endelig har vi fått godkjent å sette opp et nytt bygg som skal brukes til tralle-bod og oppbevaring av golfbilene vinterstid.
Vi gleder oss veldig til bygget står klart og vi kan tilby en helt ny løsning på oppbevaring av golfutstyret deres.

Planen er at huset skal stå ferdig til bruk til sesongstart 2024.

Du kan nå sikre deg tralle-bod for de neste tre årene til en rabattert pris samt ha fortrinnsrett de påfølgende årene, så lenge du måtte ønske.
Boden vil bestå av skap i størrelsen:
60X60X120 cm: Her får du plass til bag og sammenleggbar tralle + andre små ting du ikke vil dra frem og tilbake til golfklubben.
80X60x120 cm: Dette skapet er litt større og vil passe til både bag og el.tralle

Skapene vil kunne låses (du må selv skaffe hengelås) slik at utstyret står trygt og tørt. Det vil være kodelås på døren inn til boden, slik at bare de som har plass i boden har tilgang.

For å finansiere noe av bygget/innkjøp av tralle-bod skap har vi følgende tilbud til dere medlemmer.

Skap 60X60X120: leie for 3 år 2500,- Leie for 1 år 1000,-
Skap 80X60X120: leie for 3 år 3000,- Leie for 1 år 1250,-

For de av dere som tegner dere vil det bli sendt ut faktura for de 3 første årene i februar 2024. Tegner du for 3 år er avtalen bindende.

Ønsker du å sikre deg plass i den nye tralle-boden (dette gjelder også dere som allerede har meldt interesse tidligere) må du sende mail til post@grimstadgolfklubb.no med:
Navn
Medlemsnummer
Størrelsen på skapet du ønsker
Om du ønsker å 3 år eller 1 år. De som tegner seg til 3 år vil ha fortrinnsrett.