Klubben i Grimstad Adressetidene

Av: Beate Hallberg Mikkelsen  |  Publisert: 1. april 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lokalavisa publiserte sak om golfturneringen vi arrangerte forrige søndag til inntekt for Røde Kors sitt arbeid i forbindelse med krigen i Ukraina.

Golf for Ukraina

Søndag 27. mars arrangerte Grimstad golfklubb turnering til inntekt for Røde Kors sitt humanitære arbeid for den ukrainske sivilbefolkningen.

Det var til sammen 26 lag som stilte til start, og nærmere 8000 kroner i turneringsavgift ble donert til en viktig sak og prekær situasjon.

Bjarne Kristensen og Bjørn Terje Klemmetsen stakk av med lagseieren, mens andreplassen gikk til seniorene Nic Fuhr og Carl-Erik Engh. Tredjeplassen gikk til juniorene Fredrik Gundersen og Seth Vetvik.

Deltagerne på de tre beste lagene fikk hvert sitt klubblogoglass fra Agenda Reklame med teksten "Golf for Ukraina".