God oppslutning på medlemsmøte

Av: Admin  |  Publisert: 29. september 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nesten 50 medlemmer møtte opp i Iglandstua.

Det var godt oppmøte på medlemsmøte der Styreleder Fredrik Engh informerte om hva som rørte seg i klubben og om hvordan styret tenker at vi skal drive klubben fremover.
Det ble gitt informasjon om hva som tenkes rundt driving rangen, med å flytte den litt frem og lage et myldre område bak, med 3 korte hull spesielt designet for knøttene våre, og om samarbeidet klubben har hatt med NGF rundt dette. En stor sponsor ble også presentert som gir oss penger øremerket til å satse på de yngste!
Det ble også gitt informasjon om en høst dugnad som kommer etterhvert der vi skal forsøke å få opp de nye skiltene som endelig har kommet.
På slutten av møtet kunne medlemmene komme med spørsmål til styret som ble besvart etter beste evne!

Det var enkel servering av kaffe og nystekte wienerbrød!

Noe mer utfyllende referat fra møtet kommer ikke!

Med vennlig hilsen Styret i Grimstad Golfklubb