25-års jubileet

Av: Morten Hagen  |  Publisert: 19. august 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Dagen ble magisk, ordfører besøk, 4 nye æresmedlemmer, konkurranser, grilling og hyggelig samvær :-)

Lørdag 17 august feiret golfklubben sitt 25 års jubileum.
Dagen startet med 9 hulls turnering. Det ble spilt scramble som er en veldig sosial og morsom spilleform.
Etter turningene hadde Ingvild Limm laget en lite natursti med tema fra klubbenshistorie.

Ordfører Beate Skritting besøkte oss også og hold en flott tale til de fremmøtte medlemmene.

Formann Fredrik Engh tok så over og delte ut blanketter og pins til de fire nye æresmedlemmene våre. Arne Johansen, John Are Langemyr, Anlaug Jåtog Thorsen og Carl-Erik Engh. De ble utnevnt for årelange tjenester for klubben innefor mange områder.

Da det høytidelige var gjennomført ble det arrangert puttekonkuranse, longdriving konkurranse og treff trillebåren på rangen.
Veldig gøye konkurranser dom engasjerte stort.

Dagen ble avsluttet med grilling og premieutdeling .

Tusen takk til alle som deltok og vi gleder oss til nye 25 år med den fine klubben vår smiley