Temauke på Fjære barneskole

Av: Beate Hallberg Mikkelsen  |  Publisert: 10. juni 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Onsdag 15., fredag 17. og mandag 20. juni vil treningsområdet være stengt i forbindelse med besøk fra Fjære barneskole.

Neste uke (15. og 17. juni), samt mandag 20. juni vil det yre av elever fra Fjære barneskole her på klubben. Hele 270 barn skal over 3 dager boltre seg på treningsområdet, hvor de blant annet skal få prøve seg på å slå baller og spille fotballgolf.

Treningsområdet vil i den anledning være stengt disse dagene mellom kl. 08.30 og 12.00.

Vi ser frem til mye moro og glede her hos oss på Grimstad golfklubb. Det er Tore G. Gundersen, leder av Sportsutvalget i klubben som også er lærer ved skolen, som har satt det hele i stand. Vi gleder oss!