Innkalling til årsmøte

Av: Admin  |  Publisert: 18. januar 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det blir årsmøte 28. februar på Scandic Grimstad Hotel kl. 1800

Styret i Grimstad Golfklubb innkaller herved til årsmøte i Grimstad Golfklubb tirsdag 28. februar kl. 1800 på Scandic Grimstad Hotel. Det blir enkel servering.

Saker til årsmøtet må være styret i hende senest 3 uker før årsmøtet.  (ref. paragraf 14.2 i Grimstad golfklubbs lover.)

Saker som kommer etter fristen blir avvist. Det er ikke noe eventuelt punkt på et årsmøte, så saker foreslått på årsmøtet utover sakslisten blir avvist, så sant det ikke er 2/3 flertall for at det skal tas opp på årsmøtet. (ref. paragraf 14.6 i Grimstad golfklubbs lover.)

Saksliste og årsmøtedokumenter blir lagt ut på hjemmesiden senest en uke før årsmøtet.

Vell møtt og håper vi sees!

Styret