KM Lag kvinner og uttak til Lag-NM for kvinner

Av: Beate Hallberg Mikkelsen  |  Publisert: 25. mai 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Meld din interesse hvis du ønsker å kjempe om tittelen Klubbmester Lag og uttak til Lag-NM på Utsikten golfklubb 16.-17. juli!

Klubben ønsker å utvikle og styrke det sportslige nivået og tilbudet for de kvinnelige medlemmene. I den forbindelse ønsker vi tilbakemelding fra de av våre kvinnelige medlemmer som ønsker å stille i Klubbmesterskapet for lag, samt uttaksturnering med sikte på å sende et damelag til Lag-NM på Utsikten golfklubb 16. og 17. juli. Klubben betaler påmeldingsavgiften og reisekostnader.

Uttaksspillet er gratis og det konkurreres i 18 hull foursome og 18 hull fourball (slik som Lag-NM spilles). Det spilles brutto (scratch – ingen mottatte slag). NGF opererer med en øvre hcp-grense på 36 hcp. Dette er en flott mulighet til å bli en mer erfaren turneringsspiller, samtidig som man har det gøy og blir en golferfaring rikere. Basert på interessenivået vil turneringen arrangeres 4. juni, eller senere samme måned.

Ved interesse, vennligst gi beskjed snarest og innen søndag 29. mai: post@grimstadgolfklubb.no.