Medlemskap

Oppfølging av nye medlemmer

Grimstad golfklubb ønsker å møte og ta godt vare på alle våre medlemmer.

Som nytt medlem hos oss, er du velkommen til å benytte deg av alle klubbens tilbud.
Ta en telefon, skriv en e-post eller ta gjerne turen innom oss hvis det er noe du lurer på, eller rett og slett for å slå av en hyggelig prat.

Husk å følge oss på Facebook og Instagram. Og ikke minst, meld deg inn i "Grimstad golfklubb medlemsgruppe" på Facebook! Der må du be om medlemskap som må godkjennes av administrator. Vi ønsker at gruppen kun skal være for våre medlemmer, slik at det er lavere terskel for hva medlemmer og klubben kan dele.

I Facebook-gruppa oppfordrer vi medlemmer til å dele ris og ros, komme med ulike innspill, spørsmål, bilder og annet relevant innhold i det formål å videreutvikle klubbens miljø og fasiliteter. Ikke minst bidrar det positivt til samholdet i klubben, og medlemmene blir bedre kjent med hva som skjer i klubbmiljøet, og forhåpentligvis med andre medlemmer. Klubben vil informere om smått og stort som skjer på daglig basis, samt ulike tilbud i proshop o.l. Det vil også være åpent for kjøp/salg/bytte. Inviter gjerne andre klubbmedlemmer til gruppen.

Vi ønsker alle nye medlemmer velkommen, og ser frem til å se deg her på Grimstad golfklubb!