Dugnad

Dugnad kan være både gøy og sosialt.

Det er alltid noe å gjøre og forbedre på en golfklubb, og det krever mye arbeid for å holde en golfbane i god stand. Greenkeeper, baneassistenten og baneutvalget gjør allerede en solid innsats, men er avhengige også at medlemmer stiller opp, og setter vi pris på all hjelp vi kan få. Hver vår arrangeres det en større vårdugnad. Etter noen timer innsats blir det servering, før vi tar en runde på banen. Sammen gjør vi klubben og banen bedre!

I tillegg til vedlikeholdsarbeid, er det også muligheter for å gjøre nye ting - og her er det er kun fantasien (og økonomien) som setter grenser. Større grep man ønsker å ta, må selvfølgelig være godkjent av og koordinert med daglig leder/styret.

Hver tirsdag har treffes dugnadsgjengen, de gjør en fantastsik jobb på anlegget. de avslutter hver jobbe økt med litt å bite i og spill for de som vil.

Ta kontakt med administrasjonen, hvis du har noen gode ideer, innspill og ønske om å gjøre noe på eller utenom banen.
E-post: post@grimstadgolfklubb.no

Vi trenger alltid hjelp med ballplukking. Det må plukkes minimum en gang om dagen i hovedsesongen. Vi prøver å legge det opp slik at man plukker en gang hver 14. dag. De som stiller opp får årskort til ballautomaten.
Ta kontakt med baneassistent Per Sauvik, hvis du ønsker å bli ballplukker.
Mobil: 45 22 17 36.