Banen

Ønsker du å bidra til vedlikehold av banen?

Dugnad på banen kan være både gøy og sosialt.

Flere medlemmer har gått sammen om å ta ansvaret for ulike hull på banen, og legger ned en innsats utover Greenkeepers faste arbeid, for å gi hullene et ekstra løft.

Her er det mange muligheter, og det er kun fantasien (og økonomien) som setter grenser for hva man kan finne på for å forbedre og forskjønne. Gjør litt sport ut av det, og konkurrer om hvem som har det fineste banehullet!

Større grep man ønsker å ta, må selvfølgelig være godkjent av og koordinert med Baneutvalget.

Få med deg noen av dine faste spillepartnere eller andre du vil bli bedre kjent med, og meld interesse til leder av Baneutvalget, Morten Henriksen.

Det krever mye arbeid for å holde en golfbane i god stand. Greenkeeper, baneassistenten og Baneutvalget gjør en solid innsats, men det er alltid noe som kan gjøres for at banen skal bli endra bedre og finere. Derfor setter vi pris på all hjelp vi kan få.

Ta kontakt med leder av Baneutvalget, Morten Henriksen, hvis du ønsker å bidra:
E-post: bane@grimstadgolfklubb.no
Telefon: 992 638 06