Velkommen til nye Iglandstua!

Av: Beate Hallberg Mikkelsen  |  Publisert: 15. mars 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Iglandstua er blitt oppgradert til å bli en hyggelig sosial møteplass, eller et varmested etter en runde vintergolf.

Iglandstua
Det er blitt gjort helt om med koselige sittegrupper og puttematte.
Ikke minst har vi fått på plass et lerret og projektor der vi fremover kan møtes blant annet for å se Viktor Hovland i sving!

Det foregår også et spennende prosjekt i proshopen, så sitteområdet der er for tiden stengt.

Vi har endelig fått et ordentlig oppholdsrom for alle medlemmer og gjestespillere. Der er det mulighet for å vise golf på storskjerm og rommet kan brukes til forskjellige aktiviteter i klubbens regi.

Vi har satt inn et brusskap med et utvalg av snacks og drikke. Betalingen foregår via VIPPS.
Det er kodelås på skapdøren, vennligst ta kontakt for å få koden.

Vi takker Juniorutvalget for det fine initiativet som ble gjennomført med hjelp av Sportsutvalget, Baneutvalget og medlemmer av styret.
Dartskive kommer på plass snart! :-)

I forbindelse med prosjektet i proshopen, der sitteområdet er stengt, anmoder vi derfor til å bruke Iglandstua.

Ta kontakt for mer informasjon.

Velkommen inn for en titt! Og si i fra om det er ønskelig å ha en samling, arrangement o.l.